آیا به دنبال یک مرکز فروش بزرگ و عمده هستید تا تمام انواع اتصالات آبیاری قطره ای ساخت کشور ترکیه را به صورت یکجا و با قیمت عالی خریداری نمایید؟
با توجه به رونق گرفتن استفاده از اتصالات قطره ای برای مزارع و باغ ها و زمین های کشاورزی باعث شده توجه به این امر افزایش یابد و مصرف کنندگان زیادی جهت آب دادن بصرفه از این طریق روز به روز در حال افزایش می باشد.
انواع اتصالات آبیاری قطره ای که شامل شیر انشعاب، زانو و سه راه و … می باشد و ساخت کشور ترکیه و شرکت پیلتار می باشد که از لحاظ استاندارد بودن مواد اولیه شایان توجه می باشد و فروش آن ها در مراکز عمده با قیمت مناسب تر صورت می گیرد.

فروش عمده انواع اتصالات آبیاری قطره ای ترکیه

معرفی اتصالات آبیاری قطره ای

سیستم آبیاری قطره ای تحت فشار یکی از روش های رایج و جدید آبرسانی در مصارف کشاورزی و باغبانی است که به خصوص برای مناطق کم آب و کم بارش ساخته شده است. زیرا آب را با فشار پایینی به صورت قطره قطره به ریشه و خاک انتقال می دهد. این سیستم ها توسط انواع تجهیزات و اتصالات مختلفی تشکیل شده است که از هر کدام وظیفه خاص به خود را برعهده دارد. این قطعات و اتصالات در وب سایت ما توسط انواع برند های معروف ترکیه ای، آمریکایی، اسرائیلی و غیره عرضه می شود.
آبیاری قطره اییا موضعی به روش های گوناگونی از آبیاری تحت فشار اطلاق می شود که در آنها آب مستقیماً در محدوده کوچکی در نزدیکی گیاهان منفرد توسط قطره چکان ها یا پاشنده هایی که در امتداد یک خط توزیع آب مستقر شده اند، پخش می شود. در هر باغ میوه یا تاکستان به ازای هر درخت یک یا چند وسیله پخش آب وجود دارد.
برای گیاهان ردیفی (مثل گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه) و گیاهان زراعی (یونجه، حبوبات) ابزار پخش آب به اندازه کافی نزدیک گیاه مستقر می شود تا نیروی کاپیلاری خاک آب را برای محدوده ریشه هر گیاه فراهم آورد.
استفاده از قطره چکان برای گیاهان زراعی که در تمام سطح مزرعه پخش می شوند به سبب مشکلات موجود در مرطوب نمودن تمام سطح مزرعه و قیمت پایین این محصولات، معمول نیست.

ویژگی اتصالات آبیاری قطره ای

این اتصالات آبیاری قطره ای توسط مواد اولیه پلی اتیلن مرغوب ساخته شده است که مقاومت و استحکام بسیار بالا و باکیفیتی دارد. این محصولات نصب و راه اندازی ساده و بی دردسری دارند و تمامی آن ها به راحتی بدون مهارت خاصی و بدون ابزار با سرعت بالایی تعبیه و اجرا می شوند.
با استفاده از این سیستم های آبیاری قطره ای می توانید گیاهان و نهال های باکیفیت و پربازده داشته باشید. عمده سایز و رایج ترین ابعاد این دسته از اتصالات ابیاری قطره ای به میزان ۱۶ میلی متر می باشد.

فروش عمده انواع اتصالات آبیاری قطره ای ترکیه

مزایای اتصالات آبیاری قطره ای :پ

  • اتصالات آبیاری قطره ای، توسط قطعات تشکیل دهنده مرغوب ساخته شده است که در برابر نور و درجه حرارت بالای خورشید دوام می آورند.
  • همچنین دارای خاصیت ضد زنگ و ضد پوسیدگی هستند که طول عمر بالا و ماندگاری را تضمین می کنند.
    این اتصالات ابیاری قطره ای موجب مرطوب نگه داشتن سطح خاک می شود.
  • این ویژگی نه تنها موجب افزایش رشد مناسب و عالی گیاهان می شود، بلکه از رشد علف های هرز، آفات و قارچ ها جلوگیری می کند.
  • علاوه براین ها موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب می شود. همچنین این محصولات در مقابل کود و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند.
  • در آبیاری قطره ای، آب در یک سیستم لوله ای در مزرعه توزیع می شود و دستگاه یا وسیله مکانیکی که آب از آن به خارج گسیل و در اختیار گیاه قرار می گیرد خروجی یا قطره چکان نام دارد.
  • خروج آب از قطره چکان می تواند به صورت قطره، حباب و یا یک جریان کوچک پیوسته باشد. حتی وسیله پخش ممکن است یک آب پاش بسیار کوچک باشد.

فروش عمده انواع اتصالات آبیاری قطره ای ترکیه

معرفی قطره چکان ابیاری ساخت ترکیه؛

قطره چکان های ابیاری ساخت ترکیه یکی از اتصالات مهم و کاربردی است که موقعیت نصب آن در انتهای سایر تجهیزات می باشد.
این محصول وظیفه توزیع یکنواخت و مساوی آب را بر روی سطح زمین برعهده دارد. این دریپر ها نه تنها قادر به انتقال اب هستند، بلکه کود و مواد مغذیه گیاهان را هم منتقل می کنند. برای همین با سطح مقاومت بالا در مقابل کود های شیمیایی و اسید و باز ها ساخته شده اند.

فروش عمده انواع اتصالات آبیاری قطره ای ترکیه

فروش عمده انواع اتصالات آبیاری قطره ای ترکیه

نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در سراسر کشور مرکز فروش عمده انواع اتصالات آبیاری قطره ای ترکیه می باشد که این محصولات را به صورت عمده و خرده در ارزان ترین قیمت ها ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش محصولات ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مهندس منصوري
راه هاي ارتباطي:
شماره موبایل: 09186495246
شماره تلفن ثابت: 08736212638
کانال تلگرام: keshavrziAriya@
پاسخگویی تلگرام: KhadmatAriya@