فروش عمده و بی واسطه شیرالات گازی

فروش شیرالات گازی با بهترین کیفیت  در سایز هایی متفاوت به صورت اینترنتی و حضوری در تجهیزات کشاورزی آریا تهیه نمایید. در زیر به توضیحات بیشتر این محصول میپردازیم:

فروش عمده و بی واسطه شیرالات گازی

کاربرد شیرالات گازی

شیر گازی با مجراهای داخلی کروی شکل برای قطع و وصل جریان گاز مورد استفاده قرار می گیرند. شیرهای گاز انواع متفاوتی دارند که از آن جمله می توان به شیرهای کپسول گاز، شیرهای بالوالو گازی دسته اهرمی، شیرهای بالوالو دسته خروسکی و شیرهای بالو الو قفل شونده اشاره کرد.
وقتی دسته شیر به حالت نیمه باز باشد ، در حقیقت توپی در موقعیت نیمه باز قرار گرفته است و سبب می شود تا جریان آشفته ای در شیر ایجاد شود. برای باز وبسته کردن شیر بایستی دسته آن را به اندازه یک قوس ۹۰ درجه تغییر داد.

انواع شیر گازی

  • شیربالوالو دسته اهرمی
  • شیر بالوالو دسته خروسکی
  • شیر بالوالو قفل شونده

فروش عمده و بی واسطه شیرالات گازی

بیشتر در مور شیر آلات گازی بدانیم؟

  •  شیرآلات جز اساسی ترین اجزای خطوط لوله نفت،گاز،آب،و… می باشند و با کار کردهای و متریال متفاوت تولید شده اند.
  • یکی از این موارد شیرآلات شیر گازی یا شیر توپی ball valve می باشد که متریال مصرفی آن برنج می باشد .
  • دنده های این شیر از نوع NPT می باشد که ساز گازی کامل با سردنده های وجود دارد.
  • دسته های قرمز در شیرهای توپی نمایانگر استفاده برای گاز می باشد .شیرهای گازی به صورت ربع گرد و
    قطع و وصل به صورت سریع می باشد.

فروش عمده و بی واسطه شیرالات گازی

اجزای تشکیل دهنده شیر گازی

ماده تشکیل دهنده ی بدنه، درپوش، توپی درپوش، توپی، ساقه و دستگیره از برنج است. آلیاژ برنج مورد استفاده در تهیه دسته و بدنه شیر از نوع برنج منگنز، A است. در ساختار این نوع برنج به میزان ۵/۵۸ درصد مس، ۴/۱ آهن، ۳۹ درصد روی، قلع ۱ درصد و منگنز ۱/۰ درصد وجود دارد.

معرفی شیر توپی گازی :

شیر توپی گازی از ساختار ربع گرد تشکیل شده است که نسبت با طراحی ساده ای که دارد، از عملکرد باکیفیتی برخوردار می باشد. این گوی توخالی دارای قابلیت چرخش به میزان ۹۰ درجه است تا در این صورت جریان سیال را باز و بسته کند.
به عبارتی دیگر هنگام باز کردن این توپ که در میان آن فضای باز وجود دارد، قابلیت هدایت و تنظیم انواع گوناگون سیال را به بهترین شکل ایجاد می کند. این شیرهای توپی گازی دارای کاربرد ساده و در عین حال سریع و ساده است.

فروش عمده و بی واسطه شیرالات گازی

ویژگی شیر توپی گازی :

شیر توپی گازی، از جنس فلز ساخته شده است که مزایای زیادی دارد. کاربرد این دسته از شیرالات به صورت کاملاً باز و یا کاملاً بسته می باشد.
این محصولات دارای مزایای فوق العاده ای هستند. برای مثال از قابلیت تعمیر و نگهداری آسان و مقرون به صرفه ای بهره می برند. همچنین در هنگام نصب و راه اندازی، هزینه پایین و اقتصادی دارد. کاربران می توانند تنها با یک حرکت گردان ۹۰ درجه این شیر را در کمترین زمان ممکن باز و بسته کنند. به علاوه از ساختار بسیار مقاومی بهره می برند که در برابر عوامل و فشار ها طول عمر ماندگاری دارند.

فروش عمده و بی واسطه شیرالات گازی

سایر محاسن شیر توپی گازی :

شیر توپی گازی، هیچ گونه نیازی به نیروی گشتاوری بالا ندارد. همچنین از ساختار متراکم و کم حجمی برخوردار می باشد. این محصول وزن کمی دارد و قابلیت تحمل دمایی تا ۴۸۰ درجه سانتی گراد دارد. همچنین فشار های بالا و حجم بالای سیال را تحمل می کند.

فروش عمده و بی واسطه شیرالات گازی

فروش شیرالات گازی بدون واسطه در انواع مختلف و تحول درب منزل، با مرغوب ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در سایز های استاندارد های مانند: ۴/۱،۸/۳، ۲/۱، ۴/۳، ۱، ۴/۱*۱، ۲/۱*۱، ۲، ۲/۱*۲، ۳ و ۴ اینچ امکان پذیر میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید